به گزارش پیداگرنیوز، مدیر محترم مخابرات منطقه اصفهان جهت پیگیری مشکلات مخابراتی این شهرستان به کاشان سفر کرد. در راستای پیگیری مشکلات مخابراتی کاشان نشست مشترکی با حضور فرماندار ویژه شهرستان، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، شهردار و اعضای شورای شهر مشکات، مدیر مخابرات کاشان و […]

به گزارش پیداگرنیوز، مدیر محترم مخابرات منطقه اصفهان جهت پیگیری مشکلات مخابراتی این شهرستان به کاشان سفر کرد.

در راستای پیگیری مشکلات مخابراتی کاشان نشست مشترکی با حضور فرماندار ویژه شهرستان، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، شهردار و اعضای شورای شهر مشکات، مدیر مخابرات کاشان و رئیس اداره مخابرات آران و بیدگل در سالن جلسات مدیریت مخابرات کاشان برگزار شد و در خصوص مسائل مختلف و دغدغه های مخابراتی مد نظر آنها تبادل نظر نمودند.

در این جلسه، از سوی مسئولین شهرستان کاشان درخواست هایی نظیر: اتصال شهر مشکات به شبکه فیبر نوری، اجرای شبکه و واگذاری تلفن و اینترنت در شهرک های بهارستان، انقلاب و مسکن مهر مشکات مطرح و از طرف مدیر محترم مخابرات منطقه اصفهان قول پیگیری داده شد.

مِشکات شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشان در استان اصفهان ایران است.

مِـشکات شمالی‌ترین شهر استان است که در ۲۵ کیلومتری شهر کاشان ، ۱۹۵ کیلومتری تهران، هفتاد کیلومتری قم است؛ این شهر در حاشیه کویر و مسیر جاده ابریشم، حد فاصل بزرگراه قم–کاشان و جاده ترانزیت مرکز- جنوب واقع شده‌است.