به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سرپرست ریاست جمهوری در گفتگوی تلفنی با استاندار مرکزی آخرین وضعیت حادثه ریزش معدن در شازند را پیگیری کرد.   ، محمد مخبر شامگاه یکشنبه ۲۷ خردادماه در گفتگوی تلفنی با استاندار مرکزی، ضمن پیگیری آخرین وضعیت ریزش معدن در شازند ، ضرورت تسریع در روند امدادرسانی به حادثه دیدگان را […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سرپرست ریاست جمهوری در گفتگوی تلفنی با استاندار مرکزی آخرین وضعیت حادثه ریزش معدن در شازند را پیگیری کرد.

 

، محمد مخبر شامگاه یکشنبه ۲۷ خردادماه در گفتگوی تلفنی با استاندار مرکزی، ضمن پیگیری آخرین وضعیت ریزش معدن در شازند ، ضرورت تسریع در روند امدادرسانی به حادثه دیدگان را خواستار شد و بر بسیج همه دستگاه‌های امدادی، امکانات و وسایل موردنیاز برای نجات جان افراد باقی مانده در زیر آوار تاکید کرد.

 

سرپرست ریاست جمهوری بررسی کارشناسی حادثه مذکور را ضروری دانست و از استاندار مرکزی خواست تا با همکاری همه نهادهای ذیربط گزارشی دقیق از علل وقوع این حادثه تهیه شود.

 

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی نیز در این ارتباط تلفنی گزارشی از نحوه وقوع ریزش معدن و آخرین وضعیت مدیریت حادثه و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ارائه داد.