به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، افشین داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور با پیشنهاد جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجید قربانی را به عنوان سرپرست هیأت دو و میدانی استان اصفهان منصوب کرد. قربانی در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به وظایف و برنامه های وی به عنوان سرپرست […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، افشین داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور با پیشنهاد جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجید قربانی را به عنوان سرپرست هیأت دو و میدانی استان اصفهان منصوب کرد.

قربانی در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به وظایف و برنامه های وی به عنوان سرپرست هیات دو و میدانی استان اصفهان  و چگونگی اجرای آنها گفت:اولین اولویت درجایگاه سرپرست، هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و انجام اقدامات لازم جهت تهیه مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت دو و میدانی استان تا ۴ ماه آینده می باشد.

مجید قربانی با اشاره به موقعیت اصفهان به عنوان یکی از استان‌های شاخص در این رشته اظهار داشت:   دو و میدانی یکی از رشته‌های پرظرفیت و پرمدال است و این خطه با داشتن ورزشکاران خوبی همچون رضا قاسمی، ریحانه مُبینی، فرزانه فصیحی و بهزاد مصطفوی، شانس زیادی برای افتخارآفرینی برای استان و کشور دارد.

قربانی، با بیان لزوم شناسایی ظرفیت‌های استان در رشته دو و میدانی جهت توسعه این رشته ورزشی : در گام نخست، کشف استعداد‌های جدید و حمایت از قهرمانان و ملی پوشان حال حاضر را در دستور کار قرار داده ایم و درادامه نیز سعی داریم با برنامه ریزی مطلوب در راستای شناخت زیرساختها و سرمایه های انسانی استان در جهت توسعه رشته این رشته گام‌های موثری را برداریم.

سرپرست هیات دوومیدانی استان اصفهان  در پایان صحبت هایش با بیان اینکه دوومیدانی در اصفهان همیشه جزو رشته ای سرآمد و افتخارآفرین کشور بوده، گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران دوومیدانی استان بتوانیم نقاط قوت و ضعف دو ومیدانی استان را شناسایی کنیم تا با ایجاد تعادل در مدیریت، مسیر رشد مادر ورزش ها در استان را  فراهم و این رشته را به جایگاه اصلی و روزهای درخشان خود در کشور برسانیم.

شایان ذکر است؛مجید قربانی که اصالتاً اصفهانی است در حال حاضر سال آخر دکترای مدیریت دولتی را میگذراند، وی یکی از مدیران  تازه نفس و جوان استان اصفهان است که تجربه فعالیت ۱۰ ساله در  شهرداری های استان را در کارنامه کاری خود دارد و در دوره خدمت خود امکانات و زمین های ورزشی مختلفی را ایجاد و دراختیار  مردم متدین و کوشای شهرهای استان قرار داده است .