به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حکم اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، فرشید خزایی به عنوان سرپرست مخابرات شهرستان دهاقان معرفی شد. در جلسه ای که جهت معارفه سرپرست مخابرات شهرستان دهاقان با حضور فرماندار، معاون تجاری و امور مشتریان و رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حکم اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، فرشید خزایی به عنوان سرپرست مخابرات شهرستان دهاقان معرفی شد.

در جلسه ای که جهت معارفه سرپرست مخابرات شهرستان دهاقان با حضور فرماندار، معاون تجاری و امور مشتریان و رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ فرشید خزایی به عنوان رییس مخابرات شهرستان معرفی و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی بهروزی و موفقیت گردید.

احمد شاه میرزایی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه گزارشی از اقدامات و خدمات مخابرات در این شهرستان ارائه داد و همدلی و همیاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان را شرط لازم برای تحقق توسعه مخابراتی دانست.

گفتنی است، حبیب الله دهقانزاد رئیس اسبق اداره مخابرات دهاقان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از خدمات توسعه ای مخابرات در سالهای گذشته در سطح شهرستان دهاقان پرداخت.