به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر مخابرات اصفهان گفت: مخابرات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین زیرساخت‌ های ارتباطی کشور است. ، اسماعیل قربانی در جلسه کنترل باند پهن شهرستان های مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت نقش مخابرات در روند برگزاری آن گفت: مخابرات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر مخابرات اصفهان گفت: مخابرات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین زیرساخت‌ های ارتباطی کشور است.

، اسماعیل قربانی در جلسه کنترل باند پهن شهرستان های مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت نقش مخابرات در روند برگزاری آن گفت: مخابرات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین زیرساخت‌ های ارتباطی کشور، مسئولیت ویژه‌ای در ارائه خدمات مطلوب و کیفی به مردم و مسئولان در زمان انتخابات دارد.

وی افزود: برای این منظور، نیاز است که کارکنان مخابرات در تمامی سطوح و حوزه‌ ها، از وضعیت فنی و امنیتی تجهیزات و شبکه‌ های ارتباطی آگاه باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا خلل، به سرعت وضعیت شبکه را پایدار کنند.

اسماعیل قربانی سرویس های باند پهن را نیاز حیاتی امروز جامعه دانست و افزود: افزایش تقاضا و نیاز مردم به این خدمت نشانگر اهمیت آن است و ما باید با ارتقاء ظرفیت و کیفیت شبکه‌ های ارتباطی، پاسخگوی این تقاضا باشیم و از رضایتمندی کاربران اطمینان حاصل کنیم.

این جلسه با ارائه گزارش باند پهن استان توسط اداره‌ برنامه ریزی و کنترل برنامه ها ادامه یافت و روسای شهرستان ها نیز از وضعیت باند پهن در شهرستان های خود گزارش دادند و مشکلات پیش روی توسعه سرویس ها را مطرح کردند.