به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،از سامانه موشکی خیبر در رزمایش الی بیت المقدس بسیجی‌ها در تهران رونمایی شد.   ، رزمایش الی بیت المقدس از سوی  سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تدارک دیده شده و از دقایقی پیش با حضور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،از سامانه موشکی خیبر در رزمایش الی بیت المقدس بسیجی‌ها در تهران رونمایی شد.

 

، رزمایش الی بیت المقدس از سوی  سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تدارک دیده شده و از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

 

اقشار مختلف بسیج و مردم در خیابان انقلاب تهران حضور یافته تا با شرکت در این راهپیمایی حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی را به نمایش بگذارند.

این راهپیمایی مردمی با شعار رزمایش بزرگ و حماسی ۵۰ هزار نفری الی بیت المقدس از تقاطع خیابان های انقلاب و ولیعصر به سمت دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

 

​، در جریان رزمایش بزرگ و حماسی ۵۰ هزار نفری الی بیت المقدس با حضور اقشار مختلف مردم در تهران به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با یاد پدر موشکی ایران حاج حسن طهرانی مقدم از سامانه موشکی خیبر رونمایی شد و بار دیگر اقتدار نظامی کشور به نمایش درآمد.

 

همچنین سامانه موشکی مجید نیز در این رزمایش به نمایش گذاشته شد.