به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان بازگشایی سامانه ثبت‌نام سرویس مدارس «سفیر مهر» از فردا  یکشنبه ۱۹ شهریورماه خبرداد. علی قاسم زاده در برنامه رادیویی سلام اصفهان بیان کرد: فرایند انتخاب سرویس مدارس امسال به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه «سفیر مهر» انجام می‌شود که این سامانه از فردا (یکشنبه) دوباره بازگشایی خواهد شد. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان بازگشایی سامانه ثبت‌نام سرویس مدارس «سفیر مهر» از فردا  یکشنبه ۱۹ شهریورماه خبرداد.

علی قاسم زاده در برنامه رادیویی سلام اصفهان بیان کرد: فرایند انتخاب سرویس مدارس امسال به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه «سفیر مهر» انجام می‌شود که این سامانه از فردا (یکشنبه) دوباره بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سامانه «سفیر مهر» برای امسال انتخاب شده است که روزهای گذشته این سامانه فعال شد، خاطرنشان کرد: این سامانه چند روزی برای صحت‌سنجی و دقیق‌سازی اطلاعات بسته شد، اما دوباره از فردا بازگشایی خواهد شد و خانواده‌هایی که پیش از این موفق به انتخاب سرویس برای فرزندان خود نشدند، می‌توانند از طریق این سامانه، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

این مقام مسئول افزود: در آستانه بازگشایی مدارس و مهرماه هستیم و یکی از دغدغه‌های اصلی والدین و خانواده‌ها، حمل‌ونقل و انتخاب سرویس مدارس است که در این راستا امسال روال انتخاب سرویس مدارس تغییر کرده و به‌صورت ثبت‌نام اینترنتی از طریق سامانه است.

قاسم‌زاده با توصیه به خانواده‌ها برای انتخاب هرچه سریع‌تر سرویس مدرسه از طریق سامانه سفیر مهر گفت: گاهی به دلیل غفلت خانواده، سرویس مدرسه هماهنگ نمی‌شود و روزهای اول مهر به دلیل این مشکل، شاهد حجم زیاد خودروهای شخصی والدین در خیابان‌ها هستیم که امیدواریم با همت خانواده‌ها شاهد این معضل نباشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بر این اساس از روز پنج شنبه هفته گذشته، مترو از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ کار خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان آغاز کرد، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز سرویس‌دهی خود را از ساعت ۶:۰۰ آغاز می‌کند و تا ساعت ۲۲:۰۰ به ارائه خدمت می‌پردازد.