به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرمنطقه ۲ شهرداری اصفهان از ساماندهی ۹ پارک محلی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در این منطقه خبر داد. ، محمد صیرفی‌نژاد با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفی و توسعه پارک‌های محلی در منطقه ۲ اظهار کرد: ساماندهی و ارتقای کیفی ۹ پارک محلی این منطقه با اعتباری بالغ بر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرمنطقه ۲ شهرداری اصفهان از ساماندهی ۹ پارک محلی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در این منطقه خبر داد.

، محمد صیرفی‌نژاد با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفی و توسعه پارک‌های محلی در منطقه ۲ اظهار کرد: ساماندهی و ارتقای کیفی ۹ پارک محلی این منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

او ادامه داد: پارک شهرک پرتو بختیار دشت، پارک سهراب نریمانی دهنو، پارک مرکز محله دهنو، پارک حکیم‌صفایی، پارک مرکزی محله بابوکان، پارک‌های سه‌گانه شهرک انصار المهدی (عج)، پارک کوی مشکین، پارک‌های سه‌گانه شهرک رسالت، توسعه و ارتقای کیفی پارک قلمستان، توسعه و تجهیز پارک محله ولدان از جمله این موارد است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتقا و غنی‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های محلی می‌تواند در رشد خلاقیت و رشد فردی و اجتماعی کودکان مؤثر باشد، گفت: این فضاها باید با برآورده ساختن بستر کالبدی مناسب جهت تحرک آزاد و فعالیت ایمن کودکان، شرایط مناسب را برای رشد جسمی، ذهنی و اجتماعی آن‌ها فراهم کند