به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:ساماندهی و به‌روز رسانی باغ‌های بانوان شهر اصفهان و تجهیز آن‌ها به انواع بازی‌های هیجانی از جمله اقدامات کمیسیون بانوان و جوانان در این دوره بوده است. فرزانه کلاهدوزان، در نشست خبری مدیریت شهری در حوزه بانوان بیان کرد:طی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:ساماندهی و به‌روز رسانی باغ‌های بانوان شهر اصفهان و تجهیز آن‌ها به انواع بازی‌های هیجانی از جمله اقدامات کمیسیون بانوان و جوانان در این دوره بوده است.

فرزانه کلاهدوزان، در نشست خبری مدیریت شهری در حوزه بانوان بیان کرد:طی دو سال‌ونیم گذشته، تلاش شده تا مسائل و دغدغه‌های بانوان شهر بر مبنای ۲ هدف کلان “هویت” و “نشاط و امید” در شورا پیگیری شود.

وی افزود: تشکیل کمیسیون بانوان و جوانان در شورا با تاخیری دوساله همراه بود و درنهایت با همراهی سایر اعضای شورا میسر شد و تاکنون ۹ جلسه از آن برگزار شده است.

این مقام مسئول گفت: در حوزه هویت و نشاط و امید برای بانوان نیازمند زیرساخت‌هایی در شهر هستیم که متاسفانه در گذشته بدون‌توجه به نیازهای بانوان شکل گرفته و اینک ایجاد آن‌ها به زمان و هزینه نیاز دارد.

اقدامات مختلف کمیسیون بانوان در راستای تامین نیازهای بانوان شهر

فرزانه کلاهدوزان اظهار داشت:ساماندهی و به‌روز رسانی باغ‌های بانوان شهر و تجهیز آن‌ها به انواع بازی‌های هیجانی از جمله اقدامات کمیسیون بانوان و جوانان در این دوره بوده است.

وی ادامه داد:اجرای رویدادها در مناسبت‌های مختلف و برنامه‌های کوتاه‌مدت همچون “مهمان مامان”، برگزاری جشنواره‌های تفریحی ورزشی و ارائه کارت منزلت برای مادران دارای ۳ فرزند، از دیگر اقدامات کمیسیون بوده است.

رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:از جمله اقدامات دیگر این کمیسیون می‌توان به ایجاد فضاهای کار اشتراکی برای بانوان، افتتاح بنیاد امیرقلی امینی برای فعالان حوزه کتاب و حمایت از مدل‌های اقتصادی برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مربوط به امور بانوان اشاره کرد.