به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا امروز بیش از ۱۵۰ هزار نفر مهمان تابستانی شهر اصفهان توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش ساماندهی شده‌اند و هنوز ظرفیت خالی برای پذیرش مهمان وجود دارد و طرح اسکان تابستانه تا روز ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا امروز بیش از ۱۵۰ هزار نفر مهمان تابستانی شهر اصفهان توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش ساماندهی شده‌اند و هنوز ظرفیت خالی برای پذیرش مهمان وجود دارد و طرح اسکان تابستانه تا روز ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مهدی منتجب  اظهار داشت: در راستای اسکان همکاران فرهنگی که شهر اصفهان را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کرده‌اند، یک ستاد اسکان دائم در شمال شهر اصفهان فعال شده است که روبه‌روی ترمینال کاوه، در هنرستان امام خمینی (ره) واقع شده است و همکاران در آن مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: مدارسی از هر ۶ ناحیه شهر اصفهان مجری طرح اسکان تابستانه هستند که در این ستاد در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول با بیان سازماندهی مطلوب تمامی مراجعان به ستادهای اسکان تابستانه، عنوان داشت: تا امروز بیش از ۱۵۰ هزار نفر مهمان تابستانی شهر اصفهان توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش ساماندهی شده‌اند و هنوز ظرفیت خالی برای پذیرش مهمان وجود دارد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: طرح اسکان تابستانه تا روز ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن، مدارس برای شروع سال تحصیلی آماده خواهند شد تا پذیرای دانش‌آموزان باشند.

منتجب گفت: اقدامی که در سال جاری انجام شد، اقدامی متفاوت بود چرا که در سال‌های گذشته، هر منطقه ستاد مجزایی برای خود داشت ولی در سال جاری ابتدا تصمیم گرفتیم دو ستاد مرکزی تشکیل دهیم و سپس باتوجه با تعداد مسافران، در یک ستاد مرکزی میزبان مهمانان تابستانی شهر اصفهان بودیم.