به گزارش پیداگرنیوز، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت:هدف اصلی تشکیل مجمع خیرین مهارتی در اصفهان ساماندهی امور خیرین در حوزه مهارت آموزی است. آرش اخوان طبسی در دومین جلسه مجمع خیرین مهارتی هدف اصلی تشکیل مجمع خیرین مهارتی در اصفهان را ساماندهی امور خیرین در حوزه مهارت آموزی، کمک و […]

به گزارش پیداگرنیوز، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت:هدف اصلی تشکیل مجمع خیرین مهارتی در اصفهان ساماندهی امور خیرین در حوزه مهارت آموزی است.

آرش اخوان طبسی در دومین جلسه مجمع خیرین مهارتی هدف اصلی تشکیل مجمع خیرین مهارتی در اصفهان را ساماندهی امور خیرین در حوزه مهارت آموزی، کمک و حمایت در راستای هم افزایی و همسویی مجموعه دولتی و غیردولتی، سوق دادن افراد نیازمند به مهارت آموزی و اشتغال آبرومند، تهیه نقشه راه پیشنهادی با اهداف مشخص توسط حاضرین، آسیب شناسی بیان نمود.

وی تشریح قانون حمایت خیرین از آموزشهای فنی و حرفه ای، بررسی نحوه ثبت و تشکیل رسمی مجمع و  تشریح راهکارهای همکاری خیرین در آموزش های مهارتی را از برنامه های این جلسه دانست.

همچنین معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در خصوص تشریح راهکاری های خیرین در انجام حمایت های مالی و فرآیندی به بحث های عمرانی، تجهیزات، کتاب ها  و نرم افزارها، مربی، مشاور و هدایت آموزشی شغلی، سامانه ها، محققین و پژوهشگران، آموزش و توانمندسازی ، آزمون و سنجش صلاحیت حرفه ای، مسابقات ملی مهارت، ترویج فرهنگ مهارت آموزی و … اشاره کرد و افزود: در این خصوص سامانه ای ایجاد گردد که کلیه نیازهای مهارت آموزی مطرح و اطلاع رسانی کامل و جامع در اختیار خیرین استان قرار گیرد.

در ادامه مدعوین نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص پیشبرد اهداف، تدوین استراتژی ها و چشم اندازها، رفع و بهبود فضای کسب و کار، ایجاد دبیرخانه با محویت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، بهره گیری از ظرفیت‌ها و حمایت های مؤسسات بزرگ در بخش خصوصی و استفاده از برنامه ریزی های راهبردی ارائه کردند.

در پایان مقرر گردید جلسه بعدی در تاریخ سوم بهمن سال جاری برگزار و جمع بندی های لازم صورت پذیرد.