به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان بیان داشت:سازمان همیاری می تواند یک همیار برای شهرداریها باشد. جهانگیری درنشست هم اندیشی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با شهرداران و اعضاء شورای اسلامی شهرهای اردستان،زواره و مهاباد در شهرستان اردستان با اشاره به ظرفیت های سازمان همیاری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان بیان داشت:سازمان همیاری می تواند یک همیار برای شهرداریها باشد.

جهانگیری درنشست هم اندیشی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با شهرداران و اعضاء شورای اسلامی شهرهای اردستان،زواره و مهاباد در شهرستان اردستان با اشاره به ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری ها ، استفاده مناسب و موثر این توانایی ها در جهت انتفاع مردم و مدیریت شهری  را ضروری دانست.

وی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی سازمان در سطح استان در حوزه شهرداریها به تسریع و گسترش همکاری های فیما بین تاکید نمود.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری ها ، استفاده مناسب و موثر این توانایی ها در جهت انتفاع مردم و مدیریت شهری  را ضروری دانست.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با تبیین اهداف و زمینه های تعامل و همکاری هر چه بیشتر سازمان با شهرداریها به عنوان سهام داران این سازمان دانست.

جهانگیری با اشاره به وظایف اساسی شهرداریها در تامین نیازمندی های شهری و تاسیسات مورد نیاز و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: سازمان همیاری می تواند یک همیار برای شهرداریها باشد.

به گزارش موج؛ در ادامه شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها ضمن استقبال از همکاری دو جانبه فی ما بین سازمان همیاری و شهرداری های این شهرستان و بیان درخواست ها در زمینه های همکاری از سفر مدیر عامل و همراهان اظهار خرسندی کردند.