به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری سارق کابل های مخابراتی با ۴ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری سارق کابل های مخابراتی با ۴ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : در این راستا ماموران کلانتری ۲۷ حین گشت زنی های فعال و هدفمند در ساعات اولیه بامداد فردی را در حال بریدن و سرقت کابل های مخابراتی مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد : متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به ۴ فقره سرقت کابلهای مخابراتی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.