به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری عامل سرقت کابل های برق ساختمان های نیمه ساز حومه شاهین شهر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی با اعتراف به ۸ فقره سرقت خبرداد. سرهنگ “حجت فرهادی”  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری عامل سرقت کابل های برق ساختمان های نیمه ساز حومه شاهین شهر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی با اعتراف به ۸ فقره سرقت خبرداد.

سرهنگ “حجت فرهادی”  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های برق از باغ ویلاها و برخی ساختمان های نیمه ساز در حومه شاهین شهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۲ شاهین شهر با اشراف اطلاعاتی خود و جمع آوری سرنخ های موجود عامل این سرقت ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به این که در بازرسی از مخفیگاه سارق بیش از ۷۰ متر کابل برق سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به ۸ فقره سرقت برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان از مالکان باغ ویلا ها و اماکن خصوصی فاقد نگهابان خواست با نصب دوربین های مداربسته و بکارگیری نگهبانان مطمئن، فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک، طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.