به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، ۲ سارق تحت تعقیب که سال قبل اقدام به سرقت بیش از ۵ میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان کرده بودند دستگیر شدند . سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: سال گذشته در پی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، ۲ سارق تحت تعقیب که سال قبل اقدام به سرقت بیش از ۵ میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان کرده بودند دستگیر شدند .

سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: سال گذشته در پی سرقت بیش از ۵ میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان در یکی از محلات شاهین شهر موضوع  شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و جمع آوری سرنخ های موجود در کمتر از چند روز سارقان که ۲ نفر از افراد سابقه دار شهرستان بودند شناسایی و مشخص شد متهمان پس از سرقت از این شهرستان به مکانی نا معلوم متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی که در صدد دستگیری متهمان متواری بودند با اشراف اطلاعاتی خود از حضور دوباره سارقان در شاهین شهر و اختفاء آنها در یک پاتوق بزهکارانه در یکی از محلات این شهر مطلع و صبح امروز پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی هر ۲ متهم را به همراه ۵ فرد بزهکار دیگر دستگیرکردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست با رعایت هشدار های انتظامی، فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.