به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ سارقان کابل های شبکه برق هوایی این شهر و کشف ۳۰۰ کیلو از کابل های مذکور در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل شبکه برق هوایی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ سارقان کابل های شبکه برق هوایی این شهر و کشف ۳۰۰ کیلو از کابل های مذکور در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل شبکه برق هوایی در یکی از مناطق شهر اصفهان که باعث قطع برق ساکنان این منطقه شده و نارضایتی آنان را به همراه داشت موضوع  در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفته و گشت های ویژه این کلانتری به صورت هوشمند به گشت زنی پرداختند.

وی افزود: ماموران حین گشت زنی در یکی از مناطق شهر۲ نفر را در حال قطع کابل های شبکه برق هوایی مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنان اقدام کردند که متهمان  به محض دیدن  واحد گشت پلیس  سوار بر یک دستگاه خودرو وانت مزدا شده و از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح نمود: با فرار متهمان ماموران  به تعقیب آنان پرداخته و در یک اقدام ضربتی خودرو را متوقف و هر دو نفر را دستگیر کرده و در بازرسی از خودرو نیز ۳۰۰ کیلو سیم برق و یک عدد قیچی مخصوص قطع سیم برق  را کشف کردند.

سرهنگ بساطی در خاتمه از تحویل متهمان به مرجع قضایی خبر داد و افزود: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی، به ویژه قطع سیم های برق توسط افراد ناشناس و در ساعات پایانی شب، سریعاً از طریق  تماس با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند تا در سریع ترین زمان با این گونه مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.