به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، زمین چمن مصنوعی دبیرستان کوثر روستای فارفان با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اعضای انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد. ، هم‌زمان با ایام مبارک شعبانیه، زمین چمن مصنوعی دبیرستان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، زمین چمن مصنوعی دبیرستان کوثر روستای فارفان با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اعضای انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

، هم‌زمان با ایام مبارک شعبانیه، زمین چمن مصنوعی دبیرستان کوثر روستای فارفان با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اعضای انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

آذر کیوان امیرپور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: ورزش برای دانش‌آموزان و تأثیر آن بر ابعاد هویت آنها از جمله تحصیل ضروری است.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های ورزشی در تحقق ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین گام ارزشمندی است چراکه این ساحت به‌نوعی زیربنای سایر ساحت‌های سند تحول است.

گفتنی است ؛ این زمین چمن مصنوعی به مساحت ۵۹۴ مترمربع طی نه ماه با اعتباری نزدیک به ۶ میلیارد ریال به همت معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، خیرین محلی، اعضای انجمن اولیا و مربیان و مدیر مدرسه به بهره‌برداری رسید؛ با احتساب افتتاح این زمین چمن، تعداد زمین چمن‌های مصنوعی مدارس شهرستان ورزنه به سه عدد رسید و سه زمین چمن دیگر نیز در حال احداث است.