به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان با دهه مبارک فجر زمین رایگان به ۹۰۰ خانوار از مشمولین طرح جوانی جمعیت استان اصفهان تحت عنوان پویش خانواده مهدوی واگذار شد. ، واگذاری زمین در قالب ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به مشمولین این قانون در استان اصفهان در بازه زمانی دهه فجر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان با دهه مبارک فجر زمین رایگان به ۹۰۰ خانوار از مشمولین طرح جوانی جمعیت استان اصفهان تحت عنوان پویش خانواده مهدوی واگذار شد.

، واگذاری زمین در قالب ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به مشمولین این قانون در استان اصفهان در بازه زمانی دهه فجر لغایت میلاد با سعادت امام زمان (عج) با عنوان پویش خانواده مهدوی برنامه ریزی شده است.

بر این اساس و با هدف ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه، همزمان با سفر روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در هفتمین روز از دهه مبارک فجر به استان اصفهان، مراسم جشن دهه مبارک فجر و واگذاری زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولین استانی تشکیل شد، قرارداد واگذاری زمین به ۹۰۰ نفر از خانوارهای اصفهانی مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعطا که به چند تن از متقاضیان حاضر در مراسم به صورت نمادین تحویل داده شد.

تا کنون در چندین مرحله به مشمولین این قانون در استان اصفهان، زمین رایگان طی پویش های مختلف واگذار شده است، در آستانه عیدغدیرخم با حضور وزیر راه و شهرسازی قرارداد واگذاری زمین به ۱۱۰۰خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت مربوط به ۱۳ شهر استان اصفهان اهدا شد.

همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، در بازه زمانی اول لغایت هفدهم ربیع الاول تحت عنوان پویش پیامبر رحمت (ص)، قرارداد واگذاری زمین به ۱۸۴ نفر از خانوارهای واجد شرایط تحویل همچنین در حدفاصل میلاد حضرت زهرا (س) تا میلاد حضرت علی (ع)، ۶۴۳ پلاک زمین رایگان به متقاضیان اصفهانی حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال اعطا شد.