به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد در بیشتر استان‌های کشور خبر داد. امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز پنجشنبه هفتم اردیبهشت و روزهای آتی پرداخت و گفت: تا روز دوشنبه هفته آینده برای جنوب و جنوب […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد در بیشتر استان‌های کشور خبر داد.

امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز پنجشنبه هفتم اردیبهشت و روزهای آتی پرداخت و گفت: تا روز دوشنبه هفته آینده برای جنوب و جنوب شرق کشور در برخی نقاط از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و دامنه زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

 

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: این وضعیت در همین مدت در برخی نقاط از شمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و شمال شرق کشور هم ادامه دارد.

 

نقشینه گفت: بارش‌ها طی شنبه در شرق استان فارس، غرب استان‌های یزد، کرمان، ارتفاعات و جمعه در کرمان، شرق فارس، غرب یزد و سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود که هشدار سطح نارنجی و هشدار کشاورزی برای این استان‌ها صادر شده است.

 

وی ادامه داد: روز شنبه در استان‌های نوار غربی کشور پدیده گرد و غبار انتطار می‌رود.

 

کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دمای امروز تهران را ۲۷ درجه و برای فردا و پس فردا ۲۹ درجه پیش‌بینی کرد.

 

وی گفت: روز دوشنبه هفته آینده تهران با رگبار رعدوبرق و وزش باد شدید همراه می‌شود.