به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در ۳ماهه نخست سال جاری، تعداد قراردادهای منعقد شده عمرانی شهر اصفهان رکورد ۳ماهه نخست ۴سال گذشته را شکست. اصغر کشاورز راد در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ پروژه فعال در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ناژوان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در ۳ماهه نخست سال جاری، تعداد قراردادهای منعقد شده عمرانی شهر اصفهان رکورد ۳ماهه نخست ۴سال گذشته را شکست.

اصغر کشاورز راد در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ پروژه فعال در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ناژوان در دست اجرا قرار دارد.

او با بیان اینکه در ۳ماهه نخست سال جاری، تعداد قراردادهای منعقد شده عمرانی شهر رکورد ۳ماهه نخست ۴سال گذشته را شکست، افزود: فعالیت‌های عمرانی در پروژه‌های شاخص و بزرگ بیشتر در حاشیه شهر انجام می‌شود؛ به‌عنوان مثال حلقه حفاظتی شهر در محدوده مناطق ۶ و ۱۵ از کیلومتر ۰.۴ تا کیلومتر ۴حدفاصل پل سردار شهید قاسم سلیمانی به سمت پل آفتاب، در حال تکمیل است.

کشاورز راد با بیان اینکه هر هفته کمیسیون عمران و معاملات تشکیل و در هر کمیسیون ۸تا ۱۲پروژه بررسی می‌شود، توضیح داد: یکی از اقدامات خوب امسال، اجرای آسفالت معابر در سطح شهر است چنانچه بودجه آسفالت در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان بود و برای سال جاری به ۲۸۰ میلیارد تومان رسیده که تاکنون حدود ۸۰ درصد آن تأمین اعتبار و تعیین پیمانکار شده و در حال حاضر در سطح مناطق پانزده‌گانه در حال فعالیت هستند.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد پروژه‌های فعال عمرانی ۱۴۰۲ گفت: در بودجه شهرداری اصفهان برای امسال بیش از یک هزار پروژه پیش‌بینی شده که با برنامه‌ریزی انجام شده، به‌طور متوسط در یک ماه گذشته روزانه طراحی ۲پروژه توسط مجموعه اداره کل طراحی شهرداری انجام و برای انتخاب پیمانکار به حوزه عمران ارسال شده است.

کشاورزراد اضافه کرد: از نظر تعداد و حجم پروژه در حال حاضر در ۴ماه نخست امسال در مقایسه با ۴ماه ابتدای چهار سال گذشته، تعداد پروژه‌ها افزایش قابل توجهی دارد اما اینکه شهروندان کمتر نظاره‌گر آن‌ها هستند، به این دلیل است که پروژه‌ها در مرکز شهر نیست.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر مترو در مرکز شهر با سرعت در حال اجرا است و اعتبارات خوبی برای آن در نظر گرفته شده است، تأکید کرد: پروژه‌های زیرساختی مختلفی نیز از جمله خیابان‌سازی، پیاده‌روسازی، احداث مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی، اجرای آسفالت و سایر موارد انجام می‌شود که بعضی پروژه‌ها نیز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.