به گزارش پیداگرنیوز، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته به سمت مهارت افزایی و آموزش سربازان بوده است. سردار مجتبی فدا فرمانده در مراسم چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جشنواره جوان سرباز اظهار کرد: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته هم در جذب […]

به گزارش پیداگرنیوز، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته به سمت مهارت افزایی و آموزش سربازان بوده است.

سردار مجتبی فدا فرمانده در مراسم چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جشنواره جوان سرباز اظهار کرد: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته هم در جذب و هم در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان عزیز بیشتر به سمت مهارت افزایی و آموزش سربازان بوده است.

وی افزود : این جشنواره هر سال بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در سطح کل کشور برگزار می شود و با توجه به اینکه بخش اعظم بدنه نیروهای مسلح را عزیزان سرباز تشکیل میدهند این جشنواره هرسال در حال برگزاری است.

سردار فدا گفت: این جشنواره در سطح نواحی ، یگان ها و لشکر و سپس در سطح استانی و نیروهای مسلح برگزار میشود و سربازان منتخب و نمونه در عرصه سازندگی ،جهاد ، علمی ، فرهنگی و تخصصی انتخاب میشوند

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته هم در جذب و هم در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان عزیز بیشتر به سمت مهارت افزایی و آموزش سربازان بوده است.

سردار فدا ادامه داد:همانطور که خانواده ها در جریان هستند محیط خدمت سربازی به برکت انقلاب اسلامی به سمتی حرکت کرده است که سربازان در محیطی مثل دانشگاه، آموزش می بینند و آماده میشوند برای نیروی کار جوان آینده جامعه و کشور  است .

وی افزود: سربازان به دلخواه خود در یگان ها پذیرش و جذب میشوند و در رده های سپاه پاسداران به کارگیری می شوند و در حین خدمت دوره های مهارت آموزی نیز فرا می گیرند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت:سربازان در حین خدمت دوره های مهارت آموزی نیز فرا میگیرند و در حوزه های فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی ، ورزش و جوانان و آیتی آموزش دیده و گواهی دریافت  می کنند و بعد از خدمت مقدس سربازی می توانند مشغول به کار و فعالیت شوند.

سردار فدا در پایان تصریح کرد: در جشنواره امروز سربازانی داریم که در زمینه علمی ، فرهنگی ، قرآنی و… نمونه و نخبه کشوری و بین المللی هستند و امروز از آنها تقدر به عمل آمد و این سربازان به مراحب بالاتر کشوری معرفی می شوند.