به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: توجه به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران از رویکردهای آموزش و پرورش اصفهان است. جلال سلمانی در همایش گرامیداشت سعدی توجه به برنامه‌هایی ازاین‌قبیل که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: توجه به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران از رویکردهای آموزش و پرورش اصفهان است.

جلال سلمانی در همایش گرامیداشت سعدی توجه به برنامه‌هایی ازاین‌قبیل که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی ازاین‌قبیل که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

سلمانی افزود: سعدی، به‌عنوان قلۀ شعر و ادب فارسی باید مورد تکریم قرار گیرد و حضور داوطلبانۀ جمع قابل‌توجهی از معلمان و دانشجو معلمان در این برنامه، نشان از توجه ویژۀ فرهنگیان به مفاخر فرهنگی ایران دارد؛ همچنین تلاش خودجوش دانشجو معلمان کانون شعر و ادب فارسی دانشگاه فرهنگیان برای برپایی این برنامه قابل‌تقدیر است.

سلمانی بیان داشت: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم؛ چراکه در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

رئیس ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجو معلمان و نو معلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست همین عزیزان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.