پوستر نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش تغدیه، سلامت و خدمات وابسته در اصفهان  رونمایی شد. در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مجریان برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ورزشی اصفهان مجری برگزاری نمایشگاه ورزش، تغدیه، سلامت و خدمات وابسته در این نشست هم اندیشی گفت: برگزاری نمایشگاه هم در سمت عرضه و هم  تقاضا می‌تواند دستاوردهای بسیارو موثری […]

پوستر نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش تغدیه، سلامت و خدمات وابسته در اصفهان  رونمایی شد.

در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مجریان برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ورزشی اصفهان مجری برگزاری نمایشگاه ورزش، تغدیه، سلامت و خدمات وابسته در این نشست هم اندیشی گفت: برگزاری نمایشگاه هم در سمت عرضه و هم  تقاضا می‌تواند دستاوردهای بسیارو موثری داشته باشد.

فرهاد رحیمی بیان داشت: در حقیقت افرادی که دریافت کننده‌های خدمات هستند، با حضور در نمایشگاه می توانند خدمات بهتری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ورزش همواره به صورت محدود و در کنار دیگر نمایشگاه‌ها برگزار می‌شد، افزود: درواقع چون هیچ گاه این نمایشگاه ها  ورزشی نبود موضوع باعث تنزل در ورزش شده است.

وی با اشاره به نمایشگاه، مهم‌ترین رویداد هر حوزه و صنعتی است، بیان داشت: با پیگیری‌هایی که انجام شد، توانستیم نمایشگاه تخصصی ورزش را در اصفهان برگزار کنیم که قطعاً اتفاق خوبی برای ورزش استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

رحیمی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه برای نخستین‌بار در شهری به جز تهران رخ داد، گفت: در اصفهان هیچ امکانات کیفی کمتر از تهران نداریم و باید برگزاری این رویداد بیشتر گردد و البته و سعی ما در برگزاری این نمایشگاه بیش از یک بار در سال و در ابعاد گسترده تری است.

مجری برگزاری نمایشگاه ورزش، تغدیه، سلامت و خدمات وابسته اظهار داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها  می تواند به فعالان ورزش کمک زیادی کند و در خصوص ارتباط بین فعالان یک عرصه، مؤثر و منجر به تقویت کیفیت رویدادها به ویژه در حوزه ورزش است.

گفتنی است؛ در پایان این نشست هم اندیشی از پوستر رسمی نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته رونمایی شد.