به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر از ۲۰ روز قبل با حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه آغاز و حدود ۱۳۸ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی نرده‌ها توسط ۷۵۰ نیرو انجام شده است. ، امیرحسین خسروی با بیان اینکه اجرای طرح خانه‌تکانی در ۲۰۳ محله […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر از ۲۰ روز قبل با حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه آغاز و حدود ۱۳۸ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی نرده‌ها توسط ۷۵۰ نیرو انجام شده است.

، امیرحسین خسروی با بیان اینکه اجرای طرح خانه‌تکانی در ۲۰۳ محله شهر با ۲۸۰۰ نیروی انسانی در حال انجام است، گفت: برای این امر از ۳۰۰ دستگاه نیسان و ۵۷۰ کامیون استفاده می‌شود.

وی افزود: رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر از ۲۰ روز قبل با حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه آغاز و حدود ۱۳۸ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی نرده‌ها توسط ۷۵۰ نیرو انجام شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای نوروز ۱۴۰۳، ستادهای هدایت از شش ستاد به سه ستاد کاهش پیدا کرد که در مناطق ۱۲، ۶ و ۲ مستقر هستند.

وی با بیان اینکه کاشت ۱۱۰ هزار اصله درخت تا پایان فروردین در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: تکمیل پرچین‌های خیابان‌های اصلی شهر با ۳۵۰ گلدان با گیاهان پرچینی مختلف انجام می‌شود.

به گفته خسروی، سازمان خدمات موتوری با تمام امکانات لجستیک سبک و سنگین آماده خدمت‌رسانی است و خودروهای جاروزنی تا پانزدهم فرودین در حال آماده‌باش قرار دارند.