به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نمودار قبولی در آزمون سراسری نشان می‌دهد رتبه‌های دورقمی اصفهانی ها در آزمون سراسری رشد ۲۰ درصدی داشته است. محمدرضا ابراهیمی بیان کرد: نمودار قبولی آزمون سراسری امسال نشان می‌دهد که دانش آموزان استان پس از تهران در رده دوم قرار گرفته اند […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نمودار قبولی در آزمون سراسری نشان می‌دهد رتبه‌های دورقمی اصفهانی ها در آزمون سراسری رشد ۲۰ درصدی داشته است.

محمدرضا ابراهیمی بیان کرد: نمودار قبولی آزمون سراسری امسال نشان می‌دهد که دانش آموزان استان پس از تهران در رده دوم قرار گرفته اند و رشد ۱۰۰ درصدی در میزان قبولی و رشد ۲۰ درصدی در رتبه‌های دورقمی داشته اند و در حوزه مدال‌آوران المپیاد رشد ۲۲ درصدی را به ثبت رسانده اند.

وی با اشاه به سهمیه ۲۳۰۰ نفری استان در پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال گذشته افزود: این میزان در سال جاری به ۲۷۰۰ نفر رسیده تا بتوانیم کمبود نیروی موجود را جبران کنیم.

این مقام مسئول گفت: همچنین در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش استان با کسب ۲۶۴ رتبه فرهنگی، هنری و قرآنی ، رتبه اول کشوری در امور پرورشی را کسب کرده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به رشد بیش از ۲۰۰ درصدی مدارس خیر ساز در سال گذشته افزود: به ‌ازای هر روز حدود ۳ کلاس درس در استان کلنگ‌زنی یا افتتاح شده تا از این مسیر کیفیت‌بخشی به فضای فیزیکی نیز اتفاق بیفتد.

به گزارش موج؛ در آزمون سراسری امسال ، پرهام مصطفوی از اصفهان رتبه اول و آرمین امامی رتبه پنجم گروه آزمایشی تجربی، علیرضا کرمی رتبه دوم گروه زبان های خارجی و مبینا طلایی پور رتبه چهارم گروه هنر را کسب کردند.