به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان از رشد ۱۵ درصدی آزادی جرایم غیرعمد استان نسبت به سال گذشته خبرداد. حجت الاسلام و المسلمین جعفری در حاشیه جلسه ستاد دیه استان گفت: در یازده ماهه سال جاری با تلاش ستاد دیه ۷۴۱ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با مجموع بدهی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان از رشد ۱۵ درصدی آزادی جرایم غیرعمد استان نسبت به سال گذشته خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در حاشیه جلسه ستاد دیه استان گفت: در یازده ماهه سال جاری با تلاش ستاد دیه ۷۴۱ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با مجموع بدهی چهارصد و سی و سه میلیارد و دویست و نود میلیون تومان از زندان های استان اصفهان آزاد شدند که این مبلغ شامل گذشت شکات، پذیرش اعسار زندانیان، نقدینگی محکومان، کمک های خیرین و تسهیلات ستاد دیه و تسهیلات بانکی بوده است.

وی افزود: این تعداد آزادی حدود ۱۱ درصد از آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد کشور را شامل شده که استان اصفهان را در رتبه اول آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری خاطرنشان ساخت: با آزادی ۷۴۱ نفر شاهد رشد ۱۵ درصدی در آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان هستیم.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان ضمن تشکر از مردم نیکوکار و نوع­دوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان بویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده اند، از شکات و خواهان­های پرونده های مربوطه که طلب خود را بخشیدند به­صورت ویژه تقدیر نمود و اظهار داشت: از این ۷۴۱ نفر، ۷۱۱ زندانی، مرد و ۳۰ زندانی زن بوده اند.