به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مخابرات منطقه اصفهان در دو زمینه از زمینه های ارزیابی معاونت های ستادی شرکت مخابرات ایران از مناطق در ارزیابی سال ۱۴۰۲ حائز رتبه اول کشور شد. ، شرکت مخابرات ایران به صورت فصلی بر اساس شاخص های معین به ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در حوزه های مختلف می پردازد؛ که […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مخابرات منطقه اصفهان در دو زمینه از زمینه های ارزیابی معاونت های ستادی شرکت مخابرات ایران از مناطق در ارزیابی سال ۱۴۰۲ حائز رتبه اول کشور شد.

، شرکت مخابرات ایران به صورت فصلی بر اساس شاخص های معین به ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در حوزه های مختلف می پردازد؛ که در همین راستا و بر اساس اعلام معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران، منطقه اصفهان توانست در سال ۱۴۰۲ رتبه اول را در زمینه های مدیریت دفتر مدیر منطقه و امور مجلس به خود اختصاص دهد.

گفتنی است؛ این موفقیت نتیجه زحمات بی دریغ همکاران استان اصفهان خصوصا در حوزه دفتر مدیریت منطقه می باشد که در راستای تحقق سیاست های کلی شرکت مخابرات ایران بوده که امید است با تلاش بیش از پیش کارکنان حوزه های مختلف، در آینده نیز تکرار شود.