به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از راه اندازی گشت های ویژه و مشترک این پلیس باسازمان تعزیرات حکومتی درماه مبارک رمضان و ایام نوروز۱۴۰۳ خبر داد. سرهنگ مهدی سبحانی فر بیان کرد:پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در راستای نظارت و کنترل بر توزیع کالا های اساسی در  ماه مبارک رمضان و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از راه اندازی گشت های ویژه و مشترک این پلیس باسازمان تعزیرات حکومتی درماه مبارک رمضان و ایام نوروز۱۴۰۳ خبر داد.

سرهنگ مهدی سبحانی فر بیان کرد:پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در راستای نظارت و کنترل بر توزیع کالا های اساسی در  ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ گشت های ویژه مشترکی را باهمکاری سازمان تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی راه اندازی می کند.

وی افزود: هدف از راه اندازی این گشت ها نظارت دقیق بر شبکه عرضه کالاهای اساسی از مبدا تا مقصد و برخورد قاطع و قانونی  با  افراد خاطی و سودجو که در زمینه قاچاق کالا و همچنین احتکار کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی اقدام می کنند می کنند است .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان، در خاتمه از شهروندان خواست  هرگونه گزارش و اخبار در خصوص فعالیت مجرمان اقتصادی، قاچاقچیان کالا و محتکران کالاهای اساسی و محل های دپوی کالاهای قاچاق و احتکار کالاهای اساسی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیس و شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.