به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان بیان داشت: ورودی سوم ایستگاه میدان امام حسین(ع) مترو اصفهان، از امروز راه اندازی شد . هادی کریمی در آئین افتتاح ورودی سوم ایستگاه مترو در میدان امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران گفت: ورودی سوم ایستگاه میدان امام حسین(ع) قطار شهری اصفهان به‌دلیل بر طرف […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان بیان داشت: ورودی سوم ایستگاه میدان امام حسین(ع) مترو اصفهان، از امروز راه اندازی شد .

هادی کریمی در آئین افتتاح ورودی سوم ایستگاه مترو در میدان امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران گفت: ورودی سوم ایستگاه میدان امام حسین(ع) قطار شهری اصفهان به‌دلیل بر طرف کردن برخی نواقص فنی تا کنون در دسترس عموم مردم قرار نگرفته بود ، که با رفع آن از امروز در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در میدان امام حسین(ع) سه ورودی برای مترو اصفهان در نظر گرفته شده است، افزود: مسافران مترو پیش از این به ۲ ورودی در شمال غربی میدان (ابتدای خیابان باب‌الرحمه) و دیگری سمت شمال (ایستگاه خیابان چهارباغ پایین) دسترسی داشتند و برای رسیدن به ایستگاه‌های اتوبوس در ابتدای خیابان باغ گلدسته یا ورود به چهارباغ عباسی باید از عرض خیابان عبور می‌کردند.

این مقام مسئول گفت: از این پس شهروندانی که قصد رفتن به محدوده خیابان باغ گلدسته، پارک شهید رجایی و چهارباغ را دارند، دیگر نیاز نیست که از عرض خیابان طالقانی گذر کنند و به راحتی می‌توانند از ورودی خیابان باغ گلدسته به مقصد خود رسیده و وارد ایستگاه مترو شوند.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان همچنین از افزایش یک ساعت فعالیت مترو اصفهان خبر داد و گفت: فعالیت مترو از ساعت ۶ تا ۲۱ بود اما با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال تا ساعت ۲۲ افزایش یافته است.