به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی عدلیه (سامع) در دادگستری استان اصفهان خبرداد. اسدالله جعفری با اعلام این خبر گفت: در اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در راستای هدفمند و هوشمندسازی ارتباطات مردمی با دستگاه قضایی و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی عدلیه (سامع) در دادگستری استان اصفهان خبرداد.

اسدالله جعفری با اعلام این خبر گفت: در اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در راستای هدفمند و هوشمندسازی ارتباطات مردمی با دستگاه قضایی و به منظور سهولت در پاسخگویی و رسیدگی به تقاضا و درخواست های مردمی، سامانه ای با عنوان (سامع) در تاریخ ۱۱ بهمن از سوی اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه رونمایی گردید.

وی افزود: در همین ارتباط در تاریخ ۱۲ بهمن بستر اجرایی این سامانه در دادگستری کل استان اصفهان نیز فراهم و این ارتباط برقرار گردید.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به این که این اقدام کاهش چشمگیر مراجعات مردمی را به دادگستری های سطح استان به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان ساخت: اطلاع رسانی و شفاف سازی اقدامات و عملکرد مجموعه دستگاه قضایی به منظور افزایش سطح اعتماد و رضایتمندی عمومی از دیگر مزایای این سامانه می باشد.

شایان ذکر است متقاضیان می‌توانند از طریق این سامانه به آدرس same.eadl.ir و وارد نمودن کد ملی و رمز شخصی اخذ شده از سامانه ثنای خود، از مزایای سامانه ارتباط مردمی عدلیه (سامع) بهره مند شوند.