به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت:رانندگان بی تجربه ، سهم بالایی از تصادفات منجر به فوت شهریور ماه راههای برون شهری استان را به خود اختصاص داده اند. سرهنگ زارع رئیس پلیس استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : متاسفانه برابر تجزیه و تحلیل های انجام […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت:رانندگان بی تجربه ، سهم بالایی از تصادفات منجر به فوت شهریور ماه راههای برون شهری استان را به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ زارع رئیس پلیس استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : متاسفانه برابر تجزیه و تحلیل های انجام شده تصادفات منجر به فوت شهریور ماه راههای برون شهری استان ، بیشترین سهم ، مربوط به رانندگان جدید و بی تجربه است که می بایست این رانندگان برای رانندگی در راه های برون شهری ، مهارت های لازم را کسب نمایند و اصرار به رانندگی در راههای برون شهری را نداشته باشند.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص تصادفات به وقوع پیوسته استان عنوان داشت : متاسفانه صبح امروز شاهد برخورد یکدستگاه سواری پراید با تعداد ۵ نفر سرنشین با یکدستگاه کامیون در محور حنا به پادنا سمیرم بوده ایم که بر اثر شدت تصادف ، ۴ نفر در صحنه و ۱ در مسیر انتقال به بیمارستان جان باختند .

سرهنگ زارع در خصوص علت تصادف نیز گفت :علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ سواری پراید اعلام شده است.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد : هنگام رانندگی در راه های دوطرفه از هرگونه انحراف و تجاوز به مسیر مقابل خودداری نمایند ، مگر در موارد سبقت مجاز و با رعایت ضوابط سبقت ، تا انشاالله شاهد حوادث ناگوار نباشیم.