به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تلاش شهید رئیسی در به سرانجام رساندن پروژه انتقال آب دریا به اصفهان گفت: رئیس جمهور چهاردهم این پروژه و دیگر مشکلات اصفهان را با جدیت دنبال کند. مجید نادرالاصلی در نطق میان دستور صد و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تلاش شهید رئیسی در به سرانجام رساندن پروژه انتقال آب دریا به اصفهان گفت: رئیس جمهور چهاردهم این پروژه و دیگر مشکلات اصفهان را با جدیت دنبال کند.

مجید نادرالاصلی در نطق میان دستور صد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر اظهار کرد: امیدواریم در پناه امام علی (ع) کشور علوی ما مراحل عالی عزت را طی کند.

وی با تشکر از مدیریت شهری و مردم اصفهان بیان کرد: امسال شهر در ایام دهه ولایت با تولی‌گری عامه مردم و کمک همه دستگاه‌های اجرایی شاهد اقدامات خوبی است. این دقت را نیز داشته باشیم که در حوزه خدمت رسانی به مردم به مانند سیره امام علی (ع) کوشا باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر اظهار کرد: هفتم تیر از حوادث دلخراش جمهوری اسلامی است که امسال همزمان با چهلم شهدای پرواز اردیبهشت است. در همین راستا از شهرداری تشکر می‌کنیم که نماد شهادت رئیس جمهور شهید را در جای جای شهر حفظ کرده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: مردم اصفهان در فرازهای انقلاب نقش به سزایی داشته‌اند از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم آل الله و مناصب مدیریتی در کشور، به همه مردم عرض می‌کنیم آنچه رئیس جمهور شهید برای این کشور به ارمغان آورد یک کار بدیع و تازه‌ای بود و امیدواریم با انتخاب خوبی که مردم خواهند داشت، این دوران کوتاه اما بی نظیر تکرار شود و مردم پای صندوق‌های رأی شرکت موثری داشته باشند.

نادرالاصلی تصریح کرد: حضور در انتخابات سبب برچیدن طومار زیاده خواهی‌ها و مدیریت ژنرال‌هایی می‌شود که خود را با سابقه می‌دانستند اما همیشه در سوء مدیریت‌ها نقش ویژه‌ای داشتند، بنابراین انتظار داریم به آنچه که تکلیف ماست به خوبی عمل کنیم.

وی افزود: دولت شهید جمهور دستاوردهای زیادی داشته است از جمله پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان که امروز فاز اول این پروژه انجام شده اما به دلیل برخی مسائل هنوز به سرانجام نرسیده است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عده‌ای سئوال می‌کردند که تکلیف این پروژه چه شد؟ تعدادی از همکاران نیز درخواست بازدید از پروژه انتقال آب دریا و انتقال آب از جنوب استان داشتند، باید بگوییم اتفاقات خوبی در این حوزه افتاد اما عمر شهید جمهور کفاف نداد که این کار را دنبال کند، امیدواریم کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود به این پروژه‌ها همچنین مباحثی مانند آلودگی هوا، فرونشست و دیگر مشکلات اصفهان توجه ویژه داشته باشد.