به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون اجرایی شهید رئیسی گفت: رئیسی شهید راه تحقق دولت اسلامی و تبیین بود که با حضور او افزایش سرمایه اجتماعی کشور رقم خورد و با شهادت وی تکمیل می‌شود.   محسن منصوری عصر پنجشنبه در آئین گرامیداشت هفتمین روز از شهادت شهیدان خدمت اظهار کرد: در دو بعد باید حضور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون اجرایی شهید رئیسی گفت: رئیسی شهید راه تحقق دولت اسلامی و تبیین بود که با حضور او افزایش سرمایه اجتماعی کشور رقم خورد و با شهادت وی تکمیل می‌شود.

  محسن منصوری عصر پنجشنبه در آئین گرامیداشت هفتمین روز از شهادت شهیدان خدمت اظهار کرد: در دو بعد باید حضور و خدمات حجت الاسلام رئیسی را تحلیل کرد که بعد اول تمدنی و مسیری است که رئیسی برای رسیدن به دولت اسلامی رقم زدند، دوم ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی وی است.

 

وی ادامه داد: در فرایند تحقق دولت اسلامی و گفتمان ناب اسلامی قدم‌های بزرگی برداشته شد که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیش رفتند و در گام تحقق نظام و انقلاب اسلامی محکم قدم برداشتیم اما در تحقق دولت اسلامی گیر کردیم.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور شهید خاطر نشان کرد: در دوره مدیریت حجت الاسلام رئیسی این موضوع در حال شکل‌گیری بود و تقویت نیروی انسانی و مسیر نیروهای مؤمن و انقلابی هموار شده بود و اخلاص و حرکت جهادی در بدنه دولت حاکم شد.

 

وی افزود: حرکت در جهت منویات رهبر معظم انقلاب این نوید را می‌داد که برای تحقق دولت اسلامی حرکت می‌کنیم و به توفیق نزدیک هستیم و سپس تمدن نوین اسلامی شکل گیرد و البته در این مسیر با فقدان شهید رئیسی، ضربه سنگینی خوردیم.

 

منصوری با بیان اینکه سعه وجودی شهید رئیسی بسیاری از مسائل کشور را حل کرده بود، گفت: اما یقین داریم که این خون پاک و اخلاص و همت مردم این مسیر را تداوم خواهد داد و شهید رئیسی شهید تبیین بودند.

 

وی رئیسی را شهید راه تحقق دولت اسلامی دانست و افزود: افزایش سرمایه اجتماعی کشور با حضور حجت الاسلام رئیسی رقم خورد و با شهادت وی تکمیل می‌شود.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور شهید خاطر نشان کرد: شهید رئیسی معتقد بود که کسی نباید برای رأی و مشارکت مردم برنامه‌ریزی کند و می‌گفتند که تنها برای خدمت به مردم و خدا کار کنید این مسائل خود به خود حل خواهد شد.

 

وی افزود: شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب اسلامی بود و مردم به تکریم این شعارها در مراسم تشییع شرکت کردند. او مایه آبروی نظام اسلامی شد و رهبر معظم انقلاب در فراق شهیدان خدمت فرمودند که بهترین عناصر را در زیر آسمان خدا از دست دادیم.

 

منصوری شهید رئیسی را مسئولی کارآمد، با کفایت، جدی و پرتلاش خواهند و افزود: همه این ویژگی‌ها سند افتخار سرباز و خادم مردم است و شهادت می‌دهم که شهید رئیسی جز برای رضایت خدا کار نکرد و خلوص وی جز ویزگی‌های بارز او بود.