به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌عنوان عضو شورای اسلامی شهر که تجربه ۴۰ ساله شورایی دارد، معتقدم به کسی باید رای داد که مدیریت واحد شهری را در عمل قبول داشته باشد. عباس حاج‌رسولی‌ها با تاکید بر لزوم تحقق مدیریت واحد شهری اظهار کرد: تعامل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌عنوان عضو شورای اسلامی شهر که تجربه ۴۰ ساله شورایی دارد، معتقدم به کسی باید رای داد که مدیریت واحد شهری را در عمل قبول داشته باشد.

عباس حاج‌رسولی‌ها با تاکید بر لزوم تحقق مدیریت واحد شهری اظهار کرد: تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها بستر تحقق مدیریت واحد شهری را فراهم می‌سازد، از این‌رو تا زمان تحقق واقعی طرح مدیریت واحد شهری می‌توان با تعامل بین دستگاه‌ها به عنوان گام آغازین تحقق مدیریت واحد شهری برای رفع مشکلات و توسعه و پیشرفت شهر گام برداشت.

 

وی با بیان اینکه مدیریت واحد شهری در برنامه هفتم توسعه نیز در نظر گرفته شده است، افزود: انتظار داریم نامزدی که قرار است ریاست‌جمهوری را به عهده بگیرد، وارد این مقوله شود، چراکه اگر این اقدام را انجام دهد به‌طور قطع موفق خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نامزدهای ریاست‌جمهوری باید نظرات خود را در رابطه با مدیریت واحد شهری بیان کنند، گفت: من از کسی پشتیبانی می‌کنم که مدیریت واحد شهری را قبول داشته باشد، یکی از سوالات کلیدی از نامزدهای ریاست‌جمهوری باید این باشد که چه اندازه مدیریت واحد شهری را پیاده می‌کنند.

 

حاج‌رسولی‌ها تصریح کرد: به‌عنوان عضو شورای اسلامی شهر که تجربه ۴۰ ساله شورایی دارد، معتقدم به کسی باید رأی داد که مدیریت واحد شهری را در عمل قبول داشته باشد.