به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان دیدار کرد. ، سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی محمد حق شناس مسئول هماهنگی امور شهرستان های دامپزشکی استان، با حضور در دفتر کار حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شریف شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان دیدار کرد.

، سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی محمد حق شناس مسئول هماهنگی امور شهرستان های دامپزشکی استان، با حضور در دفتر کار حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شریف شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و در مورد موضوعات مختلف حوزه دامپزشکی به گفتگو پرداختند.

در این دیدار موسوی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن اشاره به برنامه ها و اهداف سازمان دامپزشکی کشور، گزارشی از اقدامات و عملکرد دامپزشکی استان و مسائل و موارد مربوط به حوزه دامپزشکی به ویژه در دو شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه ارائه نمود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در خصوص شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه و همچنین شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار افزود: با توجه به کمبود اعتبارات در این دو شهرستان و همچنین کمبود خودرو های عملیاتی مناسب مناطق سخت و صعب العبور و نبود ساختمان مناسب در شهرستان برخوار این دو شهرستان نیازمند کمک ویژه جهت رسیدن به شرایط مطلوب می باشد .

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مدیر کل دامپزشکی استان در خصوص کمبود ها و مشکلات موجود، قول مساعد داد که در مورد کمبود خودرو چنانچه در آینده اعتبار لازم فراهم گردد دو خودرو عملیاتی به این اداره کل اختصاص یابد و همچنین در خصوص ساختمان اداری با توجه به بازدید صورت گرفته از ساختمان شبکه فعلی، تصمیم گرفته شد تا با مساعدت و همکاری جهاد کشاورزی شهرستان برخوار طبقه اول آن ساختمان به شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار اختصاص داده شود .