به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در دیدار با جمعی از همکاران از نقش پراهمیت و تاثیرگذار آن ها در شرکت تقدیر کرد. مهندس حسن ساسانی در دیدار با جمعی از همکاران با تبریک روز جهانی کار و کارگر افزود: نقش همکاران کارگر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در دیدار با جمعی از همکاران از نقش پراهمیت و تاثیرگذار آن ها در شرکت تقدیر کرد.

مهندس حسن ساسانی در دیدار با جمعی از همکاران با تبریک روز جهانی کار و کارگر افزود: نقش همکاران کارگر در شرکت بسیار موثر است و شما همکاران گرانقدر با وجود پر ارزش خود در راه تعالی شرکت نقشی بی همتا دارید.

ساسانی تاکید کرد: سخت ترین کارها را با روح و جان خود انجام می دهید و شرکت متکی بر فداکاری و تلاش همیشگی شما است.

در ادامه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان ضمن تشکر از همکاران کارگر در بخش های مختلف شرکت افزود: قدردان تلاش های شبانه روزی شما در بخش های مختلف شرکت هستم.

گفتنی است در این دیدار معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، مدیر مالی و ذیحسابی، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی، مدیر حراست، رئیس گروه کیفیت منابع آب و سرپرست اداره خدمات و پشتیبانی حضور داشتند.