به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان با هفته حمل و نقل رئیس پلیس آگاهی استان به همراه جمعی از معاونین با مدیرعامل سازمان پایانه ها دیدار کردند. سرهنگ ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در ابتدا ضمن تبریک فرارسیدن هفته حمل و نقل از زحمات و تلاشهای مدیرعامل سازمان پایانه ها و همکارانشان در راستای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان با هفته حمل و نقل رئیس پلیس آگاهی استان به همراه جمعی از معاونین با مدیرعامل سازمان پایانه ها دیدار کردند.

سرهنگ ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در ابتدا ضمن تبریک فرارسیدن هفته حمل و نقل از زحمات و تلاشهای مدیرعامل سازمان پایانه ها و همکارانشان در راستای خدمت رسانی به مسافرین تشکر نمود.

وی گفت:برخی از ماموریت های پلیس آگاهی با ماموریت های سازمان پایانه ها همگون هست .

ایشان پیشنهاد انجام احراز هویت مسافرین بویژه مسافرین بین راهی را داشتند.

در این دیدار مدیرعامل سازمان پایانه ها گفت: بیشترین آمار سفر با اتوبوس هست و معمولا قشر متوسط به پایین جامعه از اتوبوس استفاده می کنند.

ایشان گفتند وظیفه نظارت بر شرکتها و اتوبوس ها بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می باشد.

ابوالفضل توکلی گفت با اختصاص مکانی برای دفتر انجمن صنفی رانندگان در پایانه کاوه علاوه بر تسهیل ارائه خدمات به رانندگان ،توجه به مطالبه و همراهی این قشر زحمتکش و مستقر درپایانه کاوه خدمتی در قبال زحمات عزیزان می باشد

وی پیشنهاد برگزاری جلسات مشترک ماهیانه میان پلیس آگاهی ، اداره کل حمل و نقل جاده ای و سازمان پایانه ها جهت بررسی هرچه بهتر موارد ایجاد شده درجهت آسایش و امنیت در پایانه ها را ارائه کرد.

ایشان گفت : در پایانه ها پنجگانه شهرداری اصفهان برای نظارت در طول شبانه روز دوربین ها و اتاق کنترل فعال هستند.

وی راه اندازی وافتتاح درآینده نزدیک  سامانه جامع قبول و مدیریت حمل و باربا محوریت پست ویژه اتوبوسی با همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان، انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری، مرکز نوآوری اداره کل پست استان اصفهان در پایانه کاوه برای اولین بار در کشور را کمک به نظارت بر جابجایی بارها بیان نمود.

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری اصفهان برخی از معضلات اجتماعی و شناسایی و مراقبت و رفع این مشکلات با همکاری ونظارت اداره آگاهی را در پایانه ها عنوان کرد.