به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با همکاری مشترک شرکت آبفای استان و آب منطقه ای اصفهان، دومین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب برگزار می شود. مدیر روابط عمومی آبفای استان اصفهان هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه ارتباط با رسانه ها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه آب مساله اصلی استان اصفهان است، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با همکاری مشترک شرکت آبفای استان و آب منطقه ای اصفهان، دومین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی آبفای استان اصفهان هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه ارتباط با رسانه ها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه آب مساله اصلی استان اصفهان است، نیاز است که رسانه های مطالبه گر، همچون گذشته یاری گر این شرکت در حل مشکلات باشند.

مجید مختاری افزود: سال گذشته به عنوان نخستین تجربه برگزاری این جشنواره، آثار خوبی به دبیرخانه ارسال شد و انتظار می رود امسال نیز این جشنواره با استقبال پرشور اصحاب رسانه در استان برگزار شود.

وی عنوان کرد: فراخوان جشنواره ۱۶ دی ماه منتشر و جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می گردد که در بخش اصلی آثار در قالب های مقاله، سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه ، تیتر و کاریکاتور دریافت می شود و در بخش جنبی پویش های «شهروند مروج» و «حافظ آب» را خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان در خصوص محورهای جشنواره در بخش اصلی گفت: روزنامه نگاران می توانند در خصوص احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی و صنعت،  نقش آب و پساب در محیط زیست، طرح ملی جهاد آبرسانی در روستاهای استان اصفهان، فرهنگ سازی رفتار در مدیریت مصرف آب شرب، تصفیه خانه های آب و فاضلاب استان اصفهان، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم آبی، ارزش آب و سواد آبی، مسئولیت اجتماعی رسانه ها در مساله آب تولید محتوا کرده و در جشنواره شرکت کنند.

لازم به توضیح است که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری خواهد بود و آثاری که از ۱/۱۱/۱۴۰۱ در مطبوعات رسمی منتشر شده باشند امکان شرکت در جشنواره را دارند.