اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان همهاقشار مختلف مردم را به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد. بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ. خداوند متعال در قرآن کریم به صراحت اعلام می‌کند که سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌‌کند مگر اینکه خود، سرنوشت‌ شان […]

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان همهاقشار مختلف مردم را به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ.

خداوند متعال در قرآن کریم به صراحت اعلام می‌کند که سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌‌کند مگر اینکه خود، سرنوشت‌ شان را تغییر دهند.

جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر آموزه‌های اسلامی، حق تعیین سرنوشت را برای مردم، یک حق و بالاتر از آن تکلیف می‌ داند و این اعمال اراده و حاکمیت بر امور کشور را از  طریق انتخابات هموار ساخته است.

بی‌شک، حضور و مشارکت پرشور ملت ایران در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، می‌تواند ضمن خنثی کردن توطئه‌ های آشکار و پنهان دشمنان، افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت وحدت ملی را همراه داشته باشد.

به‌ فرموده رهبر معظّم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله‌العالی): هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد سراسر نور باب‌الحوائج “حضرت امام موسی بن جعفر (علیه السلام)” به تمام شیعیان، همراه با سایر کارکنان مخابرات منطقه اصفهان و همگام با ملت قهرمان ایران، روز جمعه ۸ تیرماه به پای صندوق‌های رأی می رویم تا ضمن ادای تکلیف و پیمان با خون شهدا به‌ ویژه شهید جمهور عزیز، با انتخاب فرد اصلح، سرنوشت و آینده کشورمان را به دست فردی توانمند، با تجربه و انقلابی بسپاریم.

از خداوند متعال بهترین خیر و سرافرازی ملّت بزرگ ایران را مسئلت می‌نمایم.

(اللّهم عجّل لولیّک الفرج)

اسماعیل قربانی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان