به گزارش حضور آنلاین؛  فرماندار شهرستان خمینی شهرمردم ولایتمدار شهرستان را دعوت به جهت شرکت در پویش منتظران ظهور کرد. محمود مسلم زاده گفت: همان‌گونه  که مستحضرید عشق و اردات مردم ولایی شهرستان خمینی شهرنسبت به خاندان عصمت و طهارت همواره زبانزد بوده و در این راستا در برگزاری اعیاد و جشن ها همچنین سوگواری […]

به گزارش حضور آنلاین؛  فرماندار شهرستان خمینی شهرمردم ولایتمدار شهرستان را دعوت به جهت شرکت در پویش منتظران ظهور کرد.

محمود مسلم زاده گفت: همان‌گونه  که مستحضرید عشق و اردات مردم ولایی شهرستان خمینی شهرنسبت به خاندان عصمت و طهارت همواره زبانزد بوده و در این راستا در برگزاری اعیاد و جشن ها همچنین سوگواری در ایام شهادت ائمه(ع) همیشه پیشتاز و در صحنه بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته مردم خمینی شهر با فرا رسیدن میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) سنگ تمام گذاشته و با توزیع نذورات و برپایی ایستگاه های صلواتی اقدام به توزیع شربت و شیرینی می نمودندافزود: مجموع اقدامات انجام شده نشانه ای بر ارادت مردم این دیار به خاندان عصمت و طهارت است.

رییس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان خمینی شهر با بیان این مطلب که شرایط  کنونی کشور بحرانی است ودر مقابله با ویروس  کرونا  مواجه است از شهروندان در خواست کرد:  منتظران و عاشقان آن حضرت بار دیگر به مولای متقیان حضرت امیر المومنین (ع) اقتدا نموده و به یاری یکدیگر بشتابند و برای حفظ سلامت مردم به پویش مردمی منتظران ظهور کمک کنند.

فرماندارشهرستان خمینی شهرگفت: اولین هدف از پویش مردمی  و اجتماعی  منتظران ظهور نصب پرچمی با نام حضرت  بقیه‌الله الاعظم و مناسب با نیمه شعبان بر سردر هر خانه یا مغازه می باشد وهدف دوم  پخش  هم زمان  و منسجم دعای فرج  در محلات  با محوریت  معتمدین و هیئت‌های مذهبی  در قالب ‌طرح محله محوراست.

وی یکی دیگر از این اهداف را اهدای  نذورات  مردمی بیان کرد و افزود: می توان  توزیع شربت و شیرینی  به بسته‌های حمایتی و معیشتی  برای خانواده محروم و کسانی که به‌ واسطه کرونا دچار بیکاری و مشکل معیشتی شده اندتغییر کندو دل مستمند و نیازمندی شاد گردد.

رییس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: انجام این طرح می تواند با محوریت  معتمدین ، هیئت‌های مذهبی هر محله باشد .

مسلم زاده همگان را به  پویش سراسری در فضای مجازی و پیامکی دعوت کرد و ادامه داد: انتشار دعای أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء برای سلامتی و فرج حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) ، سلامتی  مقام معظم رهبری، رفع بلا و شفای بیماران به‌ خصوص  بیماران مبتلا به کرونا از دیگر برنامه های پویش منتظران ظهور است.

فرماندار شهرستان خمینی شهر در پایان تقاضا کرد: از عموم اقشار و مردم عزیز شهرستان خمینی شهر می خواهیم در پویش منتظران ظهور مشارکت و حمایت همه جانبه  داشته باشند.