به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است: سم‌الله الرحمن الرحیم انتخابات مظهر حماسه سیاسی و اقتدار ملی و نمایشگر پایبندی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی بوده و برگزاری شکوهمند آن برای انقلاب و میهن اسلامی دارای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

سم‌الله الرحمن الرحیم
انتخابات مظهر حماسه سیاسی و اقتدار ملی و نمایشگر پایبندی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی بوده و برگزاری شکوهمند آن برای انقلاب و میهن اسلامی دارای ارزش راهبردی و معرف الگوی مردم‌سالاری دینی به جامعه جهانی است.
استقرار نظام مردم‌سالاری دینی مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام و متکی به آرای مردم، از جمله عنایات الهی و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است. در طول ۴۵ سال گذشته، ملت آگاه، بصیر و انقلابی ایران با حضور تعیین کننده در عرصه های مختلف سیاسی، از نظام اسلامی و آرمان‍های امام راحل و شهیدان گرانقدر حراست و نگاهبانی و اجازه توطئه آفرینی و تفرقه افکنی را از دشمنان سلب کرده اند.
انتخابات براساس فرآیندهای تعریف شده در قانون، به صورت دوره ای و در بازه های زمانی مشخص برگزار می شود اما این بار و خیلی غیرمنتظره، دست تقدیر ما را از وجود رئیس جمهوری مردمی، انقلابی و در صحنه محروم کرد تا انتخاباتی نابهنگام را در دستورکار وزارت کشور قرار دهد، بدون تردید آوردگاه انتخابات ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ میعادگاهی برای پاسداشت تلاش های بی وقفه شهدای خدمت بویژه شهید آیت الله رئیسی است که در راستای اعتلای اقتدار و امنیت و آبادانی کشور از هیچ همتی دریغ نکردند.
بسیجیان، پاسداران، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان اصفهان بهمراه خانواده بزرگ آنان همگام با اقشار و آحاد مختلف ملت ایران با حضور پرشور و باشکوه خود در انتخابات ۸تیرماه با انتخاب اصلح،‌ حماسه سیاسی بزرگ و افتخارآمیزی را برای امروز و فردای میهن اسلامی رقم زده و جبهه متحد معاندین و ضدانقلاب به ویژه مثلث شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را با شکست سنگین و تحقیرآمیز دیگری مواجه و باردیگر عزم، اراده، مقاومت و پایداری خود در استمرار راه مقدس امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، تحت ولایت و رهبری حضرت امام‌ خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را به نمایش خواهند گذاشت.
سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از آحاد ملت شریف و بصیر ایران بویژه مردم ولایتمدار استان اصفهان دعوت می کند تا با مشارکت پرشور و همگانی در پای صندوق های رأی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را تضمین کنند.