به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از سایت استانداری اصفهان، استاندار اصفهان گفت: فرایند خدمت رسانی به مردم با سرعت قابل توجهی در دولت سیزدهم به پیش می رفت اما با این اتفاقات اخیر که کاملا برنامه ریزی شده بودند دشمن سعی در توقف فرایند خدمت رسانی دولت دارد. سیدرضا مرتضوی در گردهمایی فرمانداران […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از سایت استانداری اصفهان، استاندار اصفهان گفت: فرایند خدمت رسانی به مردم با سرعت قابل توجهی در دولت سیزدهم به پیش می رفت اما با این اتفاقات اخیر که کاملا برنامه ریزی شده بودند دشمن سعی در توقف فرایند خدمت رسانی دولت دارد.

سیدرضا مرتضوی در گردهمایی فرمانداران استان با اشاره به اینکه دشمن با انواع فتنه انگیزی و تفرقه افکنی به دنبال تجزیه کشور است، بیان کرد: زمانی گرفتار تامین حداقل های دفاع از کشور بودیم اما امروز می بینید از کجا به کجا رسیده ایم؛ اما دشمن نمی‌تواند شاهد موفقیت جوانان ایرانی در سطح بین‌المللی باشد و از این رو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به عقاید و باورهای مردم ما حمله کند و به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران الگویی موفق در دنیاست، ادامه داد: محدود کردن اخبار مثبت و امیدآفرین کشورما، ترویج اخبار منفی، تربیت نفوذی و معاند ابزارهایی هستند که دشمن با کمک آنها سعی در تفرقه افکنی میان مردم مان را دارد.

مرتضوی تصریح کرد: میدان جنگ با دشمن عوض شده است؛ در گذشته دشمن نمی‌توانست با روش های خود فرایند رسانه‌ای ممتد، هوشمند، مستمر و فراگیر را تعریف کند و هر چه می‌خواهد را به نوجوانان و جوانان ما ارائه دهد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: دسترسی دشمن به نخبگان، فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری و… بالا رفته است اینها نتیجه نپرداختن ما به جهاد تبیین است و اکنون بایستی کار مستمر و مداومی را در دستور کار قرار دهیم و در مواجهه با دشمن رویکرد مناسبی را تعریف و به آن عمل کنیم.

وی خطاب به فرمانداران استان عنوان کرد: ضروری است در شهرستان ها جلسات مکرر و منظمی با نخبگان، اصناف، فعالان اقتصادی و … در قالب جلسات روشنگرانه و تبیینی برگزار شود و مسائل روز جامعه برای آحاد مردم شفاف و تبیین شود و جامعه نخبگانی ما باید هدف اصلی دشمن را بدانند و چهره واقعی آنها را به مردم نشان داده شود.

مرتضوی انسجام ملی و وحدت اجتماعی را از مولفه های قدرت کشور ما دانست و گفت: فرایند خدمت رسانی به مردم با سرعت قابل توجهی در دولت سیزدهم به پیش می رفت اما با این اتفاقات اخیر که کاملا برنامه ریزی شده بودند دشمن سعی در توقف فرایند خدمت رسانی دولت دارد.

استاندار اصفهان با تاکید بر استدلال‌های قوی در مواجهه با سوالات جوانان عنوان کرد: وقتی به جان مامور نیروی انتظامی ما تعرض می‌کنند به دنبال آسیب زدن به امنیت که یکی از مولفه‌های قدرت ماست هستند در این شرایط مردم می دانند اگر امنیت نباشد هیچ چیز نداریم.