به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش دختران سرآمد اصفهان گفت: یکی از مصادیق حیا و عفت حجاب است و به همین دلیل، دشمن در تلاش است تا این نماد اثرگذاری بیرونی را هدف قرار دهد و اگر ما بخواهیم در برابر خیل دشمنان و شیاطین ایستادگی کنیم لازم است به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش دختران سرآمد اصفهان گفت: یکی از مصادیق حیا و عفت حجاب است و به همین دلیل، دشمن در تلاش است تا این نماد اثرگذاری بیرونی را هدف قرار دهد و اگر ما بخواهیم در برابر خیل دشمنان و شیاطین ایستادگی کنیم لازم است به اقتضای فطرت عمل کنیم.

، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش دختران سرآمد اصفهان اظهار داشت: در عالم اسلام و در همه ادیان آسمانی، توجه ویژه‌ای به حجاب و عفاف شده است چراکه حیا و عفت ریشه در فطرت انسان دارد.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق حیا و عفت حجاب است و به همین دلیل، دشمن در تلاش است تا این نماد اثرگذاری بیرونی را هدف قرار دهد و اگر ما بخواهیم در برابر خیل دشمنان و شیاطین ایستادگی کنیم لازم است به اقتضای فطرت عمل کنیم.

ابراهیمی بیان داشت: در تاریخ باستان و در آثار به‌جامانده از آن روز، می‌توان نشانه‌های حیا و حجاب را دید و این چیزی است که اسلام بر آن صحه گذاشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تلاش ما در آموزش و پرورش استان اصفهان این است که با مدد از خداوند متعال و حضرت معصومین (ع)، بتوانیم فرامین الهی را مثل گذشته در جامعۀ خود ساری و جاری کنیم.

وی اذعان کرد: دانش‌آموزانی که امروز در این برنامه حاضر هستند، نمایندگان خیل عظیمی از دانش‌آموزان ما هستند که دارند جهاد می‌کنند و با ایستادگی در برابر دشمن، حیا و حجاب خود را حفظ کرده‌اند و به نمایندگی از تمام این دانش‌آموزان، امروز از جمع حاضر تقدیر خواهیم کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه چنین تقدیری نمادین است و تقدیر اصلی را خداوند متعال به عمل خواهد آورد، ادامه داد: رضایت حضرت زهرا (س) و معصومین (ع) و شهدا از نتایج رعایت حجاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: رعایت حجاب، از جمله مواردی است که در وصیت شهدا مورد تأکید بسیار قرار گرفته است و شهدا عنوان کرده‌اند که ما با خون خود از انقلاب دفاع کردیم و از زنان و دخترانمان می‌خواهیم که باحجاب خود این کار را انجام دهند.