به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت:با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ۵ نفر که اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ کرده و متواری شده بودند خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهربیان کرد: اوسط اسفند ماه سال قبل در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت:با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ۵ نفر که اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ کرده و متواری شده بودند خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهربیان کرد: اوسط اسفند ماه سال قبل در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از یک شهروند شاهین شهری توسط چند فرد مسلح ناشاس و فرار آن ها از محل، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سارقان که ۵ نفر بودند  در ساعات پایانی شب بوسیله یک دستگاه وانت مسروقه از شهر اصفهان با ورود به شاهین شهر قصد سرقت منزل یکی از شهروندان را داشتند که با حضور صاحبخانه و دیگر همسایگان مجبور به فرار از محل شده و در مسیر پس از برخورد خودرویشان به جدول،  با تهدید کلت کمری خودروی  پژو ۲۰۶ خانمی جوان را سرقت و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از چند روز تلاش بی وقفه با اقدامات تخصصی خود مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و صبح امروز پس از هماهنگی های قضایی با کمک تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی  استان اصفهان در عملیاتی ضربتی  هر ۵ نفر سارق را دستگیر و خودروی سرقت شده را نیز کشف کردند.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی و استرداد خودروی مسروقه به مالباخته گفت: مجرمان و سارقان مطمئن باشند از چشمان تیز بین پلیس پنهان نمی مانند و در سریع ترین زمان ممکن دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.