به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۵۷ محکوم غایب و متواری با اجرای طرح ویژه توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد. سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: طرح ویژه شناسایی و دستگیری محکومان غایب و متواری در پلیس آگاهی استان اصفهان طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد . […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۵۷ محکوم غایب و متواری با اجرای طرح ویژه توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: طرح ویژه شناسایی و دستگیری محکومان غایب و متواری در پلیس آگاهی استان اصفهان طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد .

وی به نتایج خوب این طرح اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اجرای طرح مذکور در سراسر استان ۵۷ محکوم غایب و متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی را با انجام اقدامات هوشمندانه در رصد خود قرار داده و پس از هماهنگی های لازم در مخفیگاه های خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه جرایم ۳۹ نفر از این افراد مرتبط با سرقت است اظهار داشت: متهمان مربوطه یا افرادی هستند که محکوم شده اما خود را به مرجع قضائی معرفی نکردند و یا جزء افرادی هستند که از زندان مرخصی گرفته و دیگر بازنگشته بودند.|