به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۴ اخلالگر بازار ارز و کشف ۷ هزار دلار آمریکا از آنان در عملیات ضربتی ماموران این پلیس خبر داد. سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: باتوجه به نوسانات شدید قیمت ارز در روز های اخیر و سوء استفاده دلالان در بی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۴ اخلالگر بازار ارز و کشف ۷ هزار دلار آمریکا از آنان در عملیات ضربتی ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: باتوجه به نوسانات شدید قیمت ارز در روز های اخیر و سوء استفاده دلالان در بی ثباتی کردن و ایجاد اخلال در بازار ارز طرح برخورد با دلالان ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هماهنگی مرجع قضائی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ماموران طی یک عملیات ضربتی موفق شدند ۴ دلال ارزی را حین انجام معامله غیرمجاز دستگیر و از این افراد بالغ بر ۷ هزار دلار آمریکا کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان با توجه به دلایل و مدارک موجود و با توجه به قیمت گذاری های کذب و غیرواقعی و فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به همراه پرونده برای رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با هشدار به مقسدان و اخلالگران نظام اقتصادی و بازار ارز گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان به صورت شبانه روزی تحرکات بازار را مورد رصد هوشمندانه خود قرار می دهد و از شهروندان نیز می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص این گونه جرایم را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.