به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری ۴۸ سارق و متهم تحت تعقیب و کشف ۱۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه توسط مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ مرتضی هادیان  بیان داشت : طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری سارقان و متهمان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری ۴۸ سارق و متهم تحت تعقیب و کشف ۱۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه توسط مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ مرتضی هادیان  بیان داشت : طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب به مدت ۴۸ ساعت توسط مأموران انتظامی این فرماندهی در سطح شهرستان فلاورجان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۶ سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتور سیکلت مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: دستگیری ۳۲ نفر از محکومان قضائی تحت تعقیب با جرائم مالی، حمل و نگهداری مواد مخدر و نزاع و درگیری از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند مهمترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم عنوان کرد و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در این راستا، از آنها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.