به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل های برق در سطح شهرستان، با توجه به حساسیت موضوع […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل های برق در سطح شهرستان، با توجه به حساسیت موضوع و اعلام نارضایتی شهروندان از وقوع این سرقت ها، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران کلانتری ۱۱با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی سارق در ارتباط با این سرقت ها شده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی دقیق و ضربتی وی را درمخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری ۲ همدست دیگر این سارق تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات اولیه انجام شده تا کنون به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح این شهرستان اعتراف کرد.