به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری ۳۶ متهم فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت:  طرح شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان به اجرا گذاشته شد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری ۳۶ متهم فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت:  طرح شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران این فرماندهی پس از انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی تعداد ۳۶ نفر از متهمان فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی با جرائم مالی، حمل و نگهداری مواد مخدر، نزاع و درگیری و سرقت، شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به این که محکومان دستگیر شده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی صادرکننده احکام تحویل داده شدند، هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی و بالا بردن احساس امنیت در سطح شهرستان عنوان و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.