به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش در عملیات ماموران این فرماندهی و کشف سلاح های گرم و سرد از مخفیگاه آنان خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۸ در پی کسب خبری مبنی بر حضور چند نفر از اراذل و اوباش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش در عملیات ماموران این فرماندهی و کشف سلاح های گرم و سرد از مخفیگاه آنان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۸ در پی کسب خبری مبنی بر حضور چند نفر از اراذل و اوباش در منزلی واقع در یکی از محله های شهرستان  بررسی  موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی  به مخفیگاه این افراد اعزام و در اقدامی ضربتی ۲ نفر از افراد شرور سطح ۲ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه وینچستر به همراه ۸ عدد فشنگ و ۶ قبضه قداره از مخفیگاه متهمان گفت: این افراد به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه اصفهان جای امنی برای اراذل و اوباش نیست تاکید کرد:  پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد را نخواهد داد.